Svømning
  • Tirsdage kl. 19:00-20:30 - 2 baner
  • Søndage kl. 13:00-15:00 - 2 baner

Mødested: DGI Huset Panteren, Solbakkevej 42-56, 4760 Vordingborg.

I sommerperioden svømmer vi i åbent vand ved Ore Strand, Vordingborg Roklub eller i Præstø, dette aftales over vores Facebook gruppe.

Hvis du ikke kan svømme crawl, når du starter, kan du sagtens komme til svømmetræning, men må være indstillet på at træne uden instruktion. Vi planlægger, at lave svømmetimer med instruktion, efter medlemmernes behov.
Bemærk: Svømning følger skolernes ferieplan.

Cykling

Sommerhalvåret:
  • Søndage kl. 09:15

Mødested: DGI Huset Panteren, Solbakkevej 42-56, 4760 Vordingborg.

Bemærk: Det er ikke muligt at foretage omklædning/bad på panteren.

Vinterhalvåret: Begynder uge 43
  • Tirsdag kl. 17.30-18.30
  • Torsdag kl.17.30-18.30
OBS: Der skal haves DGI armbånd for at deltage til Spinning, dette købes i receptionen, 50 kr.

Der skal bookes plads igennem DGI Husets hjemmeside på dette link:  DGI Huset Vordingborg (halbooking.dk) vores hold hedder TRI Klubben og er et lukket hold kun for medlemmer.

Mødested: DGI Huset, Solbakkevej 42, 4760 Vordingborg

Bemærk: Ingen Spinning i skolernes ferier.

Løb
  • Mandage kl. 18.00
  • Onsdage kl. 18.00
  • Lørdage kl. 10.00

Mødested: Bakkebøllevej 6, Nyråd, 4760 Vordingborg (ved indgangen til hallen)

Som udgangspunkt har vi fælles løbetræning med Nyråd Løbeklub, da man som medlem i VTK automatisk bliver medlem af Nyråd Løbeklub. Løbetræningen er inddelt i forskellige niveauer. Se mere på Nyråd løbeklubs hjemmeside.

Alt træning foregår på eget ansvar.